... lätt att vara efterklok...

Jag verkar aldrig lära mej att snabba förändringar inte alls fungerar för Alfons. Eftersom jag och tjejerna var lediga idag, så ville jag vara snäll och erbjuda Alfons en ledig dag från skolan, vilket verkade vara en toppen idé imorse... NU vet jag att det inte var så smart! Han har var helt omöjlig hela dagen. Den andra briljanta idén jag fick var att ta med honom på willys. WHY?! varför trodde jag att det skulle gå bra?? För det första vara resten av östersund där. För det andra så hade jag låtit Alfons vara ledig från skolan utan att förbereda hinom på det. Han gjorde illa ebba så fort han fick chansen, skriker elaka saker, kastar saker och har det jätte jobbigt!! Det slutar med att jag knappt handlat något alls, jag svettas och är helt sönderstressad.. Undra om jag kärde mej något..? Nu är han iallafall pausad vid datorn, men när knappt det hjälper....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0