"han är ju aaaalltid med kompisar"

Som rubriken lyder så var det exakt så Alfons lärare sa när vi hade första mötet. Jag påstod då att hon ljög eftersom jag sett att han ofta är för sej själv ute på skolgården och ofta i ett annat rum än de andra barnen. Men nej, så var det inte tydligen!! Jag kunde ju få se med egna ögon om jag tog ledigt en dag och varmed i klassen... igår när jag kom till skolan 2 timmar tidigare än utsatt tid, så var ALLA barn och vuxna ute på skolgården... utom Alfons, han satt helt själv inne i klassrummet. Snacka om att försöka att ljuga mej rätt upp i ansiktet INTE fungerar! Han ska inte sitta helt själv, det han verkligen behöver träna på är ju just den sociala biten och den får han då verkligen inte av att sitta helt för sej själv när alla andra är ute.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar att du är en sådan tigermamma.
Alfons kunde inte fått en bättre mor!!!!

2013-03-13 @ 20:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0