kaka på kaka!

Mamma fyllde år igår och Susanne idag. Så imorse när jag kom hem från jobbet duschade jag och gjorde iordning mej och barnen och åkte tillbaka till stan för att uppvakta mamma. Där vart vi bjudna på lunch och kaffe.
Iomd att jag svept sista kaffekoppen åkte vi till myrviken där det vart middag och tårta hos susanne. Alfona knåpade ihop ett presentkort som present till henne:
På vögen hem såg jag fram emot ett riktigt hårt träningspass i mina nya inomhusskor... men där sa kroppen stopp!! Svårt att andas och benhinnorna värkte redan efter första kilometern på löpbandet. Så jag sprang en km till men gav upp! Fan så lejsamt :( Så nu ligger jag nyduschad i soffan och har dåligt samvete för att det endast vart ca 9 minuter på löpbandet idag. Jag tänker vägra bli förkyld och jag hoppas att värken i benhinnorna beror på att skornar nya..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0