I ♥ rockring!

Jag har vart effektiv idag också!
Mös ett bra tag i soffan med Kelly och Ebba ( Alfons är hos stödfamiljen) tidigt imorse.
Städade nedervåningen.
Åkte på gymmet och tränade en timma.
Hämtade upp Emma och åkte på stan. Florerade runt med henne några timmar och nu sitter jag alltså på jobbet.

På gymmet finns det en sån rockring med tyngder i som jag brukar varva träningen med och jag älskar den! Den ger mej visserligen blåmärken runt hela överkroppen, men det är det värt. Jag är grym med den!!


Kommentarer
Postat av: svärmor

Om du vill kan du få låna min eftersom jag inte får använda den nu när jag äter korticon, då blodet blir tunnare å då ökar blödningsrisken

2013-04-28 @ 14:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0