Jo men visst fan lever jag!!

JAg lever och mår bra, men suget på att skriva något här har liksom inte infunnit sej..

Det känns som att livet inte kretsar kring så vansinnigt mycket spännande just nu.. Barn, jobb, familj och vänner, inget ointressant i det, men inget märkvärdigt att skriva om ändå.
Ska försöka att skärpa mig, för min egen skull, för det ÄR roligt att gå tillbaka och läsa sen.

Här hemma har vi haft/har sjukstuga - Ebba med ögoninflammation och Kelly har svinkoppor, feber, öronverk.. Yeey liksom! Då är det underbart att Mogge är föräldraledig och man slipper bry sej om VAB dagar :)

Ebba börjar bli stor (and i looove it!!) kryper, ställer sig upp, går mellan möbler och kan stå själv :)

Alfons är i en av sina "perioder" (and i haaate it!!) och har svårt med allt. ALLT!! Sprettig, lyssnar inte, kommer inte ihåg något alls, pratar dåligt, sover dåligt.

Kelly är ju sjuk, så hon är lite lugnare än vanligt (me like!!) men gnälligare än vanligt (me hate!)

Alla är dom söta, precis som mor sin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0