Det ska vara mina barn för att äta farliga...

mms_img-55063568 (MMS)

Det ska vara mina barn för att äta farliga saker.. Dagen innan vårt bröllop åt Kelly en del maskindiskmedel, det var tydligen inte hälsosamt.. Igår tog ebbA min smusdosa, pillade upp det lilla locket uppepå där man stoppar dom väldigt äkliga använda prillorna och åt... Fan!! Eftersom vi inte fick henne till att kräkas ringde vi 112 för att kopplas till giftcentralen, där frågade dom om vi hade aktivt kol hemma... Ehhh nä.. (har ni det hemma??) vi skulle hålla koll på henne och det har vi gjort. Hon mår prima men kommer förmodligen ärva mitt nicotin beroende nu ;-) skita unge!!


Kommentarer
Postat av: Cemo

Haha! Snusdosan haft varit Billies favoritleksak ända sedan hon föddes. Finns inte en dosa som har papper kvar runtom!

2012-03-16 @ 12:42:26
URL: http://cemos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0