Bingo mentalitet?!

Ok, nu måste ni hjälpa mej!

I eftermiddag kom jag och Sandra på den brilljanta idén att åka på bilbingo (detta vart väldigt spontant då jag enbart ville hemifrån då Ebba ätit sin egna skit så hon spydde.. who can blame me??)
Vi siktade in oss på vitgården och dit kom vi.. försent!
Vi anlände ca 10 minuter efter det börjat och av blickarna att dömma så var vi inte alls välkommna.
Får man inte komma försent?
Stör man då?
Hur tidigt ska man vara där?

Vi vände och åkte iallafall där ifrån...

Så vad är det för kutym som gäller vid bilbingo?



Kommentarer
Postat av: Bingospelare som halkade in på din sida

Jag brukar åka på bilbingo och kommer dit ungefär 15 min innan start. Dvs halv sju då de kör väntbingo kvart i sju. Det kan störa lite när bilar kör när man spelar spec för de som parkerat nära vägen. Tror att de som säljer blocken även är kontrollanter ute bland bilarna.

2012-08-02 @ 07:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0