Vill man, så kan man!

Ja, jag vill verkligen jobba, så vi har bestämt oss för att det SKA gå och pussla ihop allt.. meeen, det är inte plätt lätt och jag har redan lämnat fel tider till förskolan ett antal gånger.

Det är verkligen inte lätt att få allt att gå ihop alla gånger med 3 barn, varav ett som bara är 7 månader och för liten för dagis, Mogges heltidsjobb som ej är på bestämda tider (han slutar när han är klar i Åre och sen ska han ta sej hem och hur lång tid det tar beror på före och trafik) och nu mitt jobb som infaller varje Onsdsdag till Torsdag och 3 helgsdygn i månaden..
Men tack o lov, så har vi fantastiska släktingar och vänner. Min mammam har tex sagt att Ebba kan sova där varje Onsdagkväll för att slippa strula med olika barnvakter och att hon ska åka in till stan med Mogge varje Torsdagmorgon.. Så, så länge det fungerar får det vara så :)

Än så länge trivs jag super bra på jobbet, jag ska jag jobba själv för första gången nu på Onsdag natt och jag känner mej säker på det mesta. Kommer att gå galant! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Skammen den som ger sig! Bra gjort =)

2012-01-24 @ 00:32:20
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0