Som man bäddar..

... osv..

I Lördags vart det lite hipp som happ 30 års kalas för min del, mycket roligt. God mat, bra musik, trevligt folk och såklart massa öl. Dansade gjorde jag också, pardans är liksom inte min starka sida, men karlarna styrde runt mej till den milda grad att jag hade träningsvärk i ljumskarna igår! DÅ har man dansat, minsann :)

Igår där emot, var jag inte så kaxig första halvan av dagen, men även det gav med sej och jag vart som folk igen framåt eftermiddagen.

Idag är vi åter til vardagsrutinerna, vilket innebär att Alfons är på förskolan, Ebba sover ute i vagnen, Kelly myser i soffan och Petra kommer snart och dricker kaffe.. Japp, livet på topp!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0