Klart som fan att 2012 ska inledas med ett inlägg!

Ja men visst vill jag blogga, jag vill så jag skäms.. men gör det alltså ändå inte..?

Jo men vad har hänt då sedan sist?

Det har vart jul, vi har fått massa julklappar hela familjen och umgåtts med trevliga och fina släktingar och vänner..

Och som alltid när det vart jul, så kommer mellandags rean - jag, Ebba och Sandra var där. Dock inte så värst impad av rean, men några fynd vart det allt :)

Mogge har jobbat och resterande familj har jul lov tills nästa Måndag.

Igår var det nyår.. MYCKET överskattad dag enligt mig! För vad är vitsen med allt pompa och ståt, egentligen?
Dagarna kommer och går oavsett om det är 2003 eller 2012, det som ändras kan tänkas vara modet ;)
Vi hade iallafall fina Sandra och Stella här, åt fondue, släppte iväg ljuslyktor i skyn, skålade med persikobubbel, snittar till vickning när barnen somnat (vilket var ett kapitell för sig för Kelly!!), kollade på grannbyars fyrverkerier och sen god natt.. Helt enligt min smak!

Nu ska jag göra mej en smoothie.. beach 2012 here i come.. typ..


Kommentarer
Postat av: Marleen

Jag är jätteglad att det kommer lite instick då och då... fortsätt med att blogga när du orkar/hinner, så blir jag glad i alla fall :)



God fortsättning till hela familjen!

2012-01-02 @ 15:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0