Jag är inte bara mamma...

.. jag är personlig assistent också!!

Jajjemensan! Idag fick jag jobb! Sökte igår och fick det idag.. Perfekt!

Kommer inte att jobba heltid, den biten får MOgge stå för ;)
Men 3 helgsdygn i månaden och varje Onsdag natt. Så lite strul och pusslande kommer det att bli för att få ihop Onsdag kvällar samt Torsdag morgon, men förhoppningsvis löser det sig allt eftersom *HOPPAS*
De stora barnen har ju förskolan, men kruxet är Ebba, det är henne det kommer att pusslas med.
Hon kommer tex att få åka lastbil med Mogge varje Torsdag morgon och lämnas hos mig i stan som slutar 06.30, sen åker vi hem och ev. vilar nån timma, för att sen hämta de stora barnen på förskolan som kommer att börja klockan 06, varje Torsdag.
På Onsdags eftermiddagarna åker jag hemmifrån kl. 15.00, lämnar de stora på förskolan,  (lämnar förhoppningsvis Ebba hos någon vänlig själ som kan ha henne max ett par timmar tills Mogge slutar) och sen till jobbet. Mogge hämtar Ebba och de stora på förskolan när han kommer hem...
Ja, nåt i den stilen kommer det att bli.. Vill man så kan man!

Som jag har längtat efter att få jobba!

Kommentarer
Postat av: Marleen

Stort grattis till jobbet :):)



Hoppas det löser sig med lillprinsessan.

2012-01-13 @ 21:56:07
Postat av: Nettan

Grattis till jobbet!



När Natalie var bebis började jag också jobba litegrann, vi hade samma problem men löste det genom att M tog ut 1/8 dels pappaledighet och slutade på så sätt tidigare. Nu kanske det inte funkar med Mogges jobb men ett litet tips bara :)

2012-01-13 @ 22:51:59
URL: http://elsaanette.blogspot.com
Postat av: Cemo

Weeei!!! Gud vad roligt!

Det här på sidan ordnar sig alltid!

2012-01-14 @ 01:19:50
URL: http://cemos.blogg.se/
Postat av: Joanna

Ååh,va roligt! =) Grattis till jobbet! :)

O du ska nog se att de kommer lösa sej kanon med lilltjejen! :)

2012-01-16 @ 15:29:56
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Sandra skulle jag tro

Ställer alltid upp. Mogge kan hämta henne här när jag inte jobbar.

2012-01-18 @ 22:46:54
URL: http://sandrajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0