det rycker i shopping nerven!

Ja herre gud, får man inte göra det ena, så MÅSTE man banne mej göra det andra. Sjukt, men helt sant!

Igår var jag in på stan med Kelly, givetvis handlade jag massa "nödvändigt" dock till mej själv och då känns det helt plötsligt bättre än att bara handla till barnen.. Men jag är inte nöjd och vill handla mer.. mer, mer, mer!
Trots att vi nyss köpt ny säng, nya mobiler, 52" tv, frysbox o ch en jävla massa julklappar, så är alltså inte shopping suget stillat.. det är inte sånt jag vill köpa. Jag vill handla "krimskrams" kläder, grejer hem osv..

Imorgon får jag stilla det liiite genom att åka på MAXI, dock långt ifrån den shoppingen jag är sugen på, men jag får ju göra av med pengar (precis som att det brukar vara ett problem!)
Nä, känner att jag MÅSTE in till stan i veckan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0