on the road!

1. Jag hatar att blogga via mobilen!! Nör man har skrivit klart inlägget och ska lägga till en bild så är det inte alltid det fubkar, och när man ska backa för att publicera inlägget utan bild så försvinner allt man skrivit förutom rubriken.. Nån som vet varför?
2.Vi sitter i bilen och börjar närma oss destinationen-Göteborg.. Barnen har sovit hela natten och skött sej kanon bra. Alfons sover än. Kelly sitter i baksätet och sjunger "i been waiting for this lalalalala" Själv försöker jag övertala Mogge om att vi visst behöver pka till Ullared! Jag har ju tom erbjudit honom att stanna och sova i bilen så kan jag ta med barnen in. Han har ju trots allt bara sovit drygt en timme i natt(när dimman var för tät och regnet förjävligt stannande vi och sov en stund) så han borde ju vilja sova ;) Time will tell...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0