Beroende!

Allvarligt!?
Jag har verkligen inte alls svårt att bli beroende av saker och ting.. Uppenbarligen!
"songpop" & "Ruzzle" that my cup of tea ;)Jag är inte bra alls på något av det, men ack sååå roligt!



Annras idag har vi vart och handlat, alla barn stannade hos gammelmomman, 75 år ung, med diverse kremper och  hjärtproblem men vill ändå låna alla barn emellanåt, DET kallar jag krutkärring ;)
Som sandra säger; "hon kommer överleva oss alla"   <3

Igår var det kalas, E fyllde år och där bjöds det på värsta festmåltiden innan det var dags att åka på jobbet :)

Nu ska jag krypa till kojs och onvänta morgondagen.


Var verkligen Alfons så här liten för 1 år sedan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0