än är jag inte död..

.. jag bara luktar så!
helvete, jag är helt väck efter att ha sprungit efter Ebba.. Svetten lackar bitvis och jag förundras över att jag kan vara så fet
trots att jag har en 1 åring som ALDRIG är stilla.. Aldrig!! Hon är överallt, helst samtidigt och hela dagarna.. jag med för den delen
för man kan ju inte släppa henne med blicken, någonsinn.
Dessutom har ju vi valt att inte barnsäkra huset mer än med trappgrind. smart!! Med de andra två barnen har det fungerat bra och de har ganska snart lärt sig att man inte får vara i köksskåp, på toaletten, i toaletten, ute själv, and soo on... Ebba revolterar som den värsta 14 åringen.. och lyssnar inte alls och skrattar gärna när man säger åt henne..suck.. jaja.. antar att hon snart kommer att fatta att "neeej Ebba!!" betyder just det och inte att hon ska släppa blomkrukan i golvet och springa in i köket för att sätta på micron..

Kommentarer
Postat av: Cemo

Ja men den här sidan visade sig vara värdelös och en halv släng efter i utvecklingen, så jag flyttade vidare! Kul att du hittade tillbaka!

2012-08-08 @ 06:21:31
URL: http://bulvanerna.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hon kanske har tittat på hur Skrollan i Saltkråkan gör, var inte hon åxå över, under å i allt :-)

2012-08-08 @ 09:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0