Vill börja med att tala om...

.. Att jag har "crossat" 50 minuter alldeles nyss.

Det andra jag vill säga är att detta kommer med största sannorlikhet bli en skit natt! Ebba är ÅTERIGEN täppt i näsan, och jag vet vid detta lag att det betyder minimalt med sömn för Ebba. natten som var var inte heller rolig..

Det tredje: Ebba väger 7700g och är 62 cm lång.

Fjärde: På Torsdag börjar tydligen Hab. för Alfons igen.

Dessutom har jag och de stora barnen sprungit runt som galningar på gården i dag. Vi var nämligen jagade av sjörövare, som skulle ta våra skatter. Men vi hittade bomber som vi kastade på dom och skatterna vart tillslut våra..


Jaa och det var väl allt för idag, tror jag...


Hittade en bild.. barnen myser med deras farbror för ett par dagar sedan :)



Kommentarer
Postat av: marielouise

va du e duktig med träningen =)

2011-09-28 @ 10:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0