tack!!

Idag känner jag mej så oerhört tacksam!
Jag är tacksam och framför allt lyckligt lottad!
Vi har så fantastiskt fina människor runt om oss, som hjälper oss och stöttar.
TACK för all hjälp på dopet idag! och för att ni finns..

Jag är också tacksam för min fina familj - 3 perfekta, friska och fina barn en make som alltid finns där för mej och som älskar mej oavsett!

Ebba har iallafall haft en jätte fint dop idag, ca 65 gäster som fick mat (fläskfilé pasta) och fika, Ebba fick massa presenter och det har vart full fart från morgon till kväll!

Nu ska jag natta mej själv så kommer bilder och mer uppdatering imorgon.

Men årterigen - TUSEN TACK TILL ALLA SOM HJÄLPT OSS!! ni är guld värda och mer därtill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0