länge leve mina nya skor!!

Men herre gud! Jag hade inte en aning om det var sån skillnad på skor och skor..

Tack vare mina nya skor så har jag idag, sprungit.. dock bara intervaller, men man måste ju börja någonstanns ju!
Jag har provat någon enstaka gång att jogga lite lätt med de skor jag har, men det har fan vart omöjligt! Jag har kännt mej 10 x tyngre än vad jag egentligen är och bara klarat av några få steg.. Men idag kändes det helt ok (om man bortser från hur otränad jag är)
Så 40 minuter på morgonen fick det bli.

Jag har även tagi en sväng om på cross trainern ikväll, inte länge, men alltid något.

Jag har hållt mej ifrån allt onyttigt trots att vi vart och firat Engla idag *klappar mej sjäv på axeln*

Nu lukta lite på min armsvett och sen dusch!

Kommentarer
Postat av: Cemo

Hejahejaheja!

Jag hostade upp till ett par löpskor för 1700 kr och snygga träningskläder, för jag skulle MINSANN ut och kuta dygnet runt efter att Bulten ploppat ut. Min käre make skulle stå med piskan längs spåret. Uträknat in i minsta detalj!

Jag sprang några gånger i åttonde månaden och sedan har de stått och hånat mig i garderoben...

2011-09-19 @ 20:55:45
URL: http://cemos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0