jaha..?

Vad fan tänktes nu då?

Jag ska ju ner i vikt och har kostat på mej ett par skor för detta.. NU har jag fått skavsår som varar och gör ont som fan!

Jag har även kostat på skavsårs plåster men de gör bara en pytte skillnad..

Igår sket jag i detta skavsårs faktum och gav mej ut i våran backe.. Ingen aning om hur lång den kan tänkas vara.. (70-100 m??) Upp och ner försökte jag springa , så många ggr jag orkade.. Jobbigt som fan, men antar att det skall vara jobbigt för att ge någon verkan.

Idag, är skavsåren vidriga! Dock tänker jag skita i detta även idag och ge mej ut i backen så fort det mörknar och ingen kan se mej!

Hellre skavsår än övervikt! Det som inte dödar det härdar! Skam den som ger sej! ...and so on...


(jävligt cool i mina rosa brillor!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0