Dåvar det Fredag kväll då..

Familjen sover och jag sitter här som enda vakna i familjen Macknow.. Jippi..

Idag var och Emilia in till stan 2 barn av 6, hade vi med oss, resten lämnade vi bort- mina tjejer lämnade jag till deras gammelmomma, lugnast så..

Även igår var jag in til stan, då med Sandra och helt barnlösa.. Jag verkligen ÄLSKAR att lägga allt ansvar åt sidan ett tag.. om så bara för att handla...

har inte en jävla aning om vad jag vill säga med detta inlägg, antar att jag bara vill ha något att göra..?


Ebba gör som sin mor.. om man stöder sej på buken så får man dålig hållning men sitter bra ;)

Apropå buk, jag köpte ett par "ut och gå" skor idag.. riktigt sköna känns dom!


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar; Det är inte något vi inte överlever i alla fall :p =)

Men, det är ju sådär jag också brukar göra! Buken är bra till nåt i slutändan ;p

2011-09-17 @ 11:03:04
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0