"crossa"

30 minuter på Cross trainern - check!

Dock är det den enda träning jag hunnit med idag, men lite är bättre än inget.. Right?

Jag har även bakat mini cupcakes till, och med barnen. Hallpn cupcakes med citron och vit choklad frosting.. Dom gick hem, iallafall hos Kelly :)


Imorgon är det vägning för Ebba (och mej, men detta är inte alls lika roligt) jag har inte en aning om vad hon väger och minns inte alls vad hon vägde sist. Jag har heller inte uppskrivet en enda vikt på henne sedan hon föddes :/ Kanske ska be BVC sköterskan fylla i "gröna-boken" imorgon..

Kommentarer
Postat av: Marleen

30 min på crossen är ju superbra, den är ju rena döden... superbra jobbat.

(och att få tid till det med 3 barn... ännu bättre jobbat...)



Men jag saknar bilder på cupcakesen... ;(

2011-09-25 @ 23:17:33
Postat av: tess

Åh wow vad duktig du är... crosstrainer e grym träning, jobbig men effektiv =)



Kram kram

2011-09-28 @ 21:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0