2 mammor och 6 barn!!

Jag och barnen har flyttat!!

till Emilia 1 mil hemifrån.. Hon har 3 barn och jag har 3 (snabb huvudräkning gör detta till 6 barn)
Herre gud!!

Anledningen till detta är att Emilia är lika mörkrädd som mej och hennes make är bort rest i 2 veckor genom jobbet, så jag och barnen gör en insatts och sover här när det passar oss och när det passar Emilia.

Inatt var det bajs! De större barnen (Alfons, kelly och Erik) somnad inte först klockan 22, strax efter la jag Ebba, som snart vaknade och var vaken till kl. 23.30, 1 timma senare somnade jag och Emilia och ett par timmar senare vaknade Ebba.. suck.. sen har min yngsta tjorvat hela natten medans Emilias barn + mina stora sov som stockar.

Emilia,min ängel klev upp med Ebba imorse så jag fick sova ett tag.. T A C K! ! !

Nu har jag städat här hemma hos "oss" medans Emilia har vart på massage (ingen rättvisa i detta "förhållade" inte ;))

Bäbisarna sover ute i vagnen sedan ett ar timmar tillbaka, de stora kollar på film och Emilia är alltså på massage.. Fan vilken husmor jag är!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0