Tänk att alla 3 barnen sover!!

Japp, sedan klockan 20 har det vart tyst på övervåningen där barnen sover. (får se hur länge den lyckan varar;))

Mogge fick min lediga tid ikväll för att åka till en kompis i Fåker, jag hade tänkt att simma eller gå en PW med Emilia.. Nu fixade jag naglarna istället :)


I vanliga fall på Torsdagar brukar jag och Ebba åka på kyrkis, idag kände jag INTE för det!!
Kändes som om jag sett nog av min egna bäbis under natten som var.. Dessutom sover Ebba jätte dåligt på dagarna också - 15-20 minuter per gång, ca 4-5 gånger om dagen. Visserligen är hon nöjd när hon är vaken, men ändå...

Börjar även känna mej ganska mättad på bäbis prat.. Jag vill vara JAG ett tag inte småbarns mamman som pratar klädstorlekar, vikter, kräk osv.. Det kan jag givetvis också göra, dock inte jämt! Jag vill veta hur folk har det på jobbet, vad dom shoppat, vart dom vart, vad dom gjort...and so on...


Kommentarer
Postat av: Nettan

jag längtar redan efter att få vara JAG och jag har inte ens börjat min resa än :)



Självklart är ens barn det viktigaste man har men det händer även andra viktiga saker i världen fast man skaffar bebisar!!! :)



Skulle vara kul om det fanns föräldraträffar där man pratade om annat än blöjor, bajs och sömn! :D

2011-10-21 @ 20:04:40
URL: http://elsaanette.blogspot.com
Postat av: Kicki

Snart sover ni hela nätter ni också :)

2011-10-23 @ 21:21:28
URL: http://ekogatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0