Men ta nappen igen då!!

Jag fattar inte, Ebba har slutat att ta nappen och det resulterar ju givetvis i en bäbis som har svårt att somna på kvällarna. Hon har aldrig vart jätte "nappig" men när hon ska sova har hon alltid tagit den...?

Visserligen så är hon både hes, har jätte mycket torsk i munnen och stora utslag i underlivet, så det kan ju tänkas vara därför som hon är exta svår att söva, men ändå...

Nätterna är också helvidriga..

Så nu är jag trött!! JAg är är ju även skit less på detta eviga kräkandet som hon har för sej.. Vi luktar kräk jämt! Och vi tvättar lika ofta...Blä!!





Kommentarer
Postat av: Anna

jadu, jag slutade med småätandet och promenerar minst 1 timma varje dag ^^ Men har ju sett att du kör på "crossen" mycket... Gravidkilon kanske är svårare att bli av med? Eller så säger det "swooosch" så går du ner jättemycket på en gång under en period =)

2011-10-10 @ 19:09:13
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/
Postat av: Cemo

Men gud vad jobbigt! Vi ska nog vara glada över att Bulten inte ens varit lite snorig än!

2011-10-10 @ 20:41:38
URL: http://cemos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0