men det var en jävla kamera till att vara borta!!

Vart är kameran?! Bara för att den är borta så vill jag knäppa kort hela tiden..

Annars idag så har jag vart till Linda med familj och hälsat på, riktigt trevligt, som alltid :)
Jag parkerade bilen i Myrviken och gick dit (bara, bara uppför), jag vet inte exakt hur långt det kan vara, några kilometer kanske. Efter vi surrat, gick jag vägen tillbaks, dock mest nedför då!

igår var jag och tvättade hemma hos Sandra. Gissa om jag saknar att ha en tvättstuga. När man har 3 barn varav 1 kräkbarn och 2 andra barn som ställer till med diverse "olyckor" så blir det lätt en hel massa tvätt. Skönt att komma med 3 fulla tvätt korgar och vara klar på ca 5 timmar! :)


Kommentarer
Postat av: Linda persson

Tack för trevligt besök. Från Myrviken till oss är det 3 km. Du är så duktig, jag hade nog varit för lat för att komma på att parkera bilen i Myrviken och sedan gå.

Bra kämpat och tack för besöket!.

/Kram

2011-10-28 @ 08:22:31
URL: http://123minsida.se/famlindqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0