Just idaga är jag glad att Ebba är morgon pigg!!

Japp, idag var jag och Ebba (som vanligt) vakna och uppe redan starx efter klockan 06.00. GÄÄÄÄSP!

Men detta resuterade i att Ebba låg under baby gymmmet nöjd och glad medans jag avverkade ett pass på Crossen och sedan 100 vanliga sit ups, 200 sneda (åt höge och vänster) och 100 rumplyft..

Så ikväll kommer jag att med gott samvete skita i träningen! Här ska tittas på Idol och äta morötter, gurka och ev. dipp..

Nu ska Ebba badas och jag ska duschas!

Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag har sagt det förut men säger det igen, jag är mäkta imponerad av din disiplin!!! :)

2011-10-14 @ 11:52:07
URL: http://elsaanette.blogspot.com
Postat av: Anonym

Skit i vanliga situpsen! Gör plankan istället, situpsen är katastrof för gravidmagarna...sex minuters plankan varje dag så försvinner putmagen på typ 6-8 veckor!

2011-10-14 @ 16:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0