Imorgon åker vi på badhuset, minsann!

Vilt vågat - hälften vunnet.. gissar jag på att det kommer bli på badet imorgon.. Jag, Alfons och Kelly. Ebba hos gammelmomma!

Idag har jag iallafall vart på Loppis med Petra, fyndade en del till Ebba, 2 par brallor till mej och 1 par jeans till Affe.

Ebbas fynd:


Allt på bilden - barnet fick hon idag..7 badysar och 8 brallor, nu köper jag inte ett plagg till i strl 68. Hon får sluta kräkas och dreggla istället!

Nu ska jag träna!! (hoppas att Ebba somnat nu då eftersom jag blir så stressad av att ha henne vaken när jag tränar.. även fast Mogge är hemma)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Dina barn måste snart kunna bada i alla kläder?? :P Förstår inte vad du är bra på att fynda!

2011-10-23 @ 21:19:05
URL: http://ekogatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0