Hur fan ser BJÖRN bajs ut då??

Har nyss vart ute på en 5 km Powerwalk.. Skit i alla jävla björnar, tänkte jag..(Jag är livrädd björnar)
När jag nääästan tagit mej varvet runt så ser jag en STOOOR hög med svart bajs.
Kan detta ha vart björnbajs?


Jag och de stora barnen har iallafall vart på badhuset och plaskat i drygt 4 timmar idag.. Jätte roligt! Jag vet inte hur många gånger vi åkte den stora gröna rutchkanan- 20 gånger kanske.. Barnen skötte sej exemplariskt heeela tiden och det är så roligt att få rå om bara dom ett tag och verkligen ha roligt alla 3 :)

(jag tänker även räkna de 55 trappstegen (som det är upp till kanorna på badet) x 20, som träning idag med.. Så det så! Så nu skiter jag i crossen ikväll..!!







Kommentarer
Postat av: Farmor

Jääätttestor blåsvart rusa BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

2011-10-18 @ 13:41:17
Postat av: Anonym

Stoor blåsvart rusa BRRRRRRRRRRRRRRRRR

2011-10-18 @ 13:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0