Gnällspik.se

Ja, Ebba är i sitt Esse.. Sover bara korta stunder (ca 15 minuter) åt gången, där emellan kan hon vara vaken 2-3 timmar och gnälla... Jippi!!

Så fridfullt med barngnäll när man har massa man vill göra istället för att lyssna på det outhärdiga gnället ;)
Om hon bara ville ha nappen så tror jag att det skulle bli bättre..?
Jag börjar misstänka att det kanske är blåsor hon har i munne och inte torsk som jag har trott... Isf har hon ju kanske ont då?

Men ändå...S L U T A   G N Ä L L!!


Jag är ju rätt så gnälig jag med just nu, så det kan ju vara något hon har ärvt av mej.

Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

puuuh låter lite jobbigt det där!

2011-10-14 @ 14:28:23
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: Maria

Hon kan omöjligt ha ärvt det av dig!

Du har ju kvar ditt.... ;-)

2011-10-14 @ 22:23:35
URL: http://lchfmaria.blogg.se/
Postat av: Marleen

JAg kan jättegärna tänka mig en liten Ebba i förtidig julklapp...



Vad har du för kontonummer, så sätter jag in pengar för proto???



:):):):)



Så tar vi (kanske) med henne upp till sommaren igen :):):)

2011-10-15 @ 09:51:08
Postat av: Nettan

Säger inte alla experter att en viktnedgång som tar lite längre tid är lättare att hålla? ;)

har du många kilon kvar?

usch...jag gruvar mig för att få bort alla kilon...hoppas det blir en mild vinter så man kan ut och knata med barnvagnen :)



Hoppas lilltjejen blir av med sina blåsor och blir en harmonisk bebis igen :)

2011-10-15 @ 21:09:38
URL: http://elsaanette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0