GIV MIG STYRKA!!

Nej, snart lägger jag mej under en sten någonstans och ligger kvar där tills barnen flyttat hemifrån!!

Barnen har demolerat ALLA fönster på deras nya (begagnade) lekstuga... #%&¤#"&%!!

Jag var så arg att jag tror barnen vart chockade.. Men tro faan liksom!?

Jag var på väg på F-möte på barnens förskola, emn det vart inte av. istället fick jag skälla så mycket på dom att både jag och barnen grät. Dom hamnade oavkortat i säng, utan fika och utan att borsta tänder.. Dom är 4 och 5 år, de borde veta bättre!! (ELLER??)
Jag menar det kunde likgärna ha vart fönsterna på deras rum...

Så imorgon ska jag sanera gården på glas.. tack o lov är maken ledig så vi kan hjälpas åt!

#¤&&&%¤#"#¤¤%&&//

GIV MIG STYRKA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0