Fakturan verkar stämma :(

Jaja, skiten är ju betald och ingen mening att "ojja" sej i det gamla.. Kommun killen skulle se över det igen och prata med rörkrökaren och så får vi se...

Om inte annat kommer det åtminstonne komma upp staket på gården, ett sånt där fult grönt stängsel (valde vi för säkerhetens skull) och ett extra högt sådant, för att vara på säkra sidan. Alfons rymmer inte medvetet, utan tänker inte på att han går från gården och långt in i skogen eller ner på vägen. Alfons svarar ofta inte heller på tilltal, vilket gör letandet svårare och riskerna för att han ska råka ut för något ökar givetvis i o m detta..

Annars idag har vi vart till stan och handlat lite, barnen har badat, jag tvättar och nu sitter Ebba och kräks på Mogge..Mohahahaha!!






Hade ingen nytagen bild på Kelly så bjuder på ett Kelly citat:
"Mamma om du blir arg på mej, så måste du förstå att jag blir arg på dej...Jag vill ju bara att du ska lära dej att inte bli arg på mej när jag gör dumma saker"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är så jäkla smart er dotter :):):)



Oliver spydde jättemycket tills han var ett ungefär, skitskönt att ha tvättmaskin och torktummlare! Det går över :)

2011-10-06 @ 21:55:46
Postat av: Kicki

MEN GRYMT CITAT!! Fan vad klockrent!! Hur kul som helst ju :)

Jag är glad att du inte bantar! Kul att höra!! Glöm inte att det är A och O att äta regelbundet, 5-6 gånger om dagen ;) Kram

2011-10-07 @ 22:16:56
URL: http://ekogatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0