......

Vilo dag igår.. Men jag antar att jag kompenserade det i Fredag då jag först tränade 1 timme på morgonen och sedan en 40 minuter PW med Emilia...

Ni som undrar över vikten.. Sedan Ebba kom, för drygt 4,5 månader sedan så har jag gått ner ca 20 kilo.. Men det var tydligen de lätta kilona att tappa.. Jag har ytterligare 10 kilo att gå ner (till att börja med) de 10 kilona gick jag upp innan Ebba vart till..Och har alltså ingen graviditet att skylla dom på...

Idag blir det iallafall loppis med Petra och efter det hoppas jag på att ta mej ut på en promenad..

Resten av familjen sover och jag sitter här duschad och klar för dagen sedan drygt 1 timma tillbaka.. Why???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0