Om jag inte lägger bort kameran...

... så super jag tydligen bort den :(

I Lördags var det maskerad fest för Anders som fyllde 30 år just då.. Mycket roligt, trots att bara jag, Sandra och Emilia var utklädda.. >meeen, så var vi "drop dead" också ;)

Kameran försvann tydligen under kvällen, där det fanns så mycket fina bilder från kvällen.. well well..


Igår hade vi en riktig fajt med Kelly...igen.. vid läggningen... suck...

Vi har besök så båda de stora barnen får vara vakna till kl 21, vilket dom inte är vana egentligen. Ebba sov sedan 18.30.. Men, Kelly skrek och skrek och skrek för att hon inte fick lyssna på cd saga.. Hon skrek, grina och  var helt hysterisk.. Vi förökte med allt för att hon skulle lugna sej, men för gäves! Alfons låg snällt i sin säng och försökte sova, Ebba vaknade och kunde inte somna om. så det slutade med att Ebba och Alfons fick sitta nere med oss tills Kelly tillslut somnat klockan 23!! Det är sånna här gånger jag känner mej som Gunilla Persson i "hollywood fruarna" - förvrängd!

Jaja, hon somnade ju tillslut men man lessnar rätt fort då hon iprincip hållt på så här sedan hon föddes, med endast några perioder som vart bättre..

Tur att dom är söta iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0