Det här med att uppdatera...

..bloggen, går segt.

Ska skärpa mej, men just nu kretsar livet kring så himla mycket, känns det som.

Jag och Mogge var ju iallafall till Sundsvall helt själva och köpte oss en ny säng. Den ska levereras till våran dörr på Onsdag!

Vi har även köpt oss en varsin ny telefon. det må hända att jag var den sista människan på jorden med en smartphone, men NU har jag en.. och Maken med.

Ebba sitter själv och sover hyffsat på nätterna, men mer eller mindre inget på dagarna.

Alfons rymmer konstant, dagligen.. och tro mej, grabben är snabb! Man får hjärtat i hals gropen då vi vet att han varken har respekt för bilar, vatten, skogen eller något annat.

Kelly, Kelly, Kelly.. Hon tar upp nästan all min enegri som jag har. Som vi bråkar hon och jag. Hon har en jätte jobbig period nu då ingenting fungerar.. Vi skriker och gråter om vart annat hon och jag. Och det tär så in i helvete. Jag är rådlös och vet verkligen inte vad jag ska göra.. Det känns som om jag tappat kontrollen över mitt egna barn. Och än är hon bara 4 år  :,(

allt löser sej med tiden..


Kommentarer
Postat av: Linda persson

Du/ni gör ett fantastiskt arbete och är såå bra.

Här kommer lite styrkekramar.

Kram Linda

2011-11-22 @ 08:48:20
URL: http://123minsida.se/famlindqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0