Ultraljudet..

Igår var jag och mitt moraliska stöd Emilia på spec mödravården för ett ul och lite info ang snittet.
Flickan är stor och väger uppskattningsvis redan 3100g, det var vad Kelly vägde när hon föddes 10 dagar innan BF och Alfons 400g mer 16 dagar efter BF.. Var kommer detta att sluta?!

Nu har vi iallafall fått datum och det känns toppen!! Hade kunnat varit ett bättre, men hade deffinitivt kunnat vara ett sämre =)

*******************************************************************************************

min mamma har vart här och hjälpt mej att städa heela huset, tom varenda leksaker är torkade. Snacka om värdefull!! Att fåkomma hem som 3 barns mor och huset är rent (lär väl måsta ta det "vanliga" ett par gånger innan men men..) 2 säckar mer skräp har vi fått till idag :)
Så igår och idag har vi inte gjort annat än att torka, plocka, slänga, skura, dammsuga osv..

Mogge håller påatt snickar på lilltoan och det ser också ut att bli bra.. Flitiga familjen!


Kommentarer
Postat av: Marleen

Åh, vad skönt att fått ett datum, då kan man planera lite mer...

(gissar på att vi inte får reda på datumet, och det kittlar i mina nyfikenhetsnerver...)



Hur känns det inför snittet?



Jag gjorde snitt med Oliver, hatar sprutor, men de måste ju lägga ryggbedövningen... men faktiskt, samtidigt som jag satt och fick bedövningen så kände jag: att detta skulle jag kunna göra igen...

*peppar inför det kommande :):):)*



Massa lycka till :)

2011-05-18 @ 11:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0