Mys Lördag

Idag regnar det, igen, så jag och barnen har det mysigt framför Alfons Åberg filmen. Mogge är och skruvar bil och sen kommer gammelfarfarn och gammelGörel hit på middag. Trevligt trevligt!

Vi har vart till Svensta och handlat samt en sväng på Dollar för inköp av Lördags godis och annat småplock. Dock kom jag nog inte hem något som jag skulle ha, förrutom godiset då, men det är ju till barnen..

Städat av golven har också hunnits med samt förberett maten vi ska bjuda på sen. Härligt med barnen som gladeligen skär lök när jag inte klarar av det :)


Igår hos tandläkaren gick det jätte bra. Kelly sluddrade och kunde inte gå riktigt efteråt utan att ramla. Jag, som den hemska mamma jag är, tyckte det såg rätt skoj ut faktiskt.
Men nu är hålet lagat och Kelly sa inte ett ord när de lagade och grävde i hennes mun.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0