Länge leve russin!

Idag är energin helt slut, totalt!

Emilia fick ett infall och tyckte vi skulle slänga ut alla säckar med rat som jag rensat ut ur garderober på övervåningen, så nu står det en fiiiin samling sopsäckaar på bron - 8 stycken närmare bestämt. proppfulla! Det är ju nästan så man misstänker att man lider av något slags samlingssyndrom, tack o lov så har jag lika lätt att slänga allt sedan. I LOVE SLÄNGA!

Sedan flyttade vi garderober till höger och vänster..

Så NU är energin slut som sagt! Barnen har fått mellis i soffan i form av äpple, russin och en festis. Medans de äter tittar de på Mamma mu..

Jag tror att jag ska inta framstupa sidoläge i soffan em liten stund. Ryggen säger att den vill det, huvudet och resten av kroppen med  för den delen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0