Jobba

Herre jesus! Idag ska jag jobba.. Visserligen bara 4,5 timmar, men ändock!!
Funderar om jag ska dubbla mitt järnintag, ta på mej en korsett och linda in mina svullan händer i bandage och säga att jag brutit dom ;)

Nä då, det ska nog gå bra.. men jag antar att detta är det absolut sista jag jobbar innan kläckningen.

Barnen leker med sin nya kulbana (som jag köpte påloppis i Söndags) och säger alla "fula" ord dom kan..
Härliga kiss, bajs, snopp, puppa, rumpa, kalsong, trosa- ålder... NOT!!

Tjejen i magen härjar på så datorn snart kommer att ramla av magen, bäst att hålla i den.

Jag hoppas även att badrummet upp är klart när jag kommer hem.. badkaret stod där igår, men idag bar dom ned det igen.. suck, det var en repa i det.. 

nä om man ska börja resa sej upp för att hinna i tid, jag ska ju trots allt vara i Hackås om 55 min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0