Jo då, jag lever än..

Japp, livs levande i ett och ett halvt dygn till..

Skulle verkligen vilja skriva mer här, men glömmer liksom bort det..?

I Helgen har vi haft kalas, kalas och kalas.
Fredagen kalsade vi i Alfons säng på morgonen, hemma hos momman med gammelmomman mitt på dagen och sen på kvällen med pappan.
På Lördag var det dags för släkten att rulla in. lagomt med folk hela tiden och Alfons var super nöjd med alla pressenter.
Söndagen var det barnkalas i busladan. 11 ungar och det var alldeles lagomt för en höggrvid mamma.
300:- timmen (alltså 600 kronor för oss) men värt varenda krona! Slippa städa och plocka efteråt. bara plocka i hop sina saker och åka hem :)

Idag har jag vart och klippt mej och sen firat syrran i förväg. Hon tar ju studenten just när vi ska föda.. dålig planering Liza ;)



IMorgon ska jag spendera några timmar med att städa, vika tvätt, packa, tvätta och förbereda allt inför Onsdagen.. Sen bara mysa med barnen tills farmorn kommer, då lär jag inte duga längre för mina barn ;)

Och sedan på Onsdag ska vi infinna oss på förlossningen klockan 07.00... *nervös*


Kommentarer
Postat av: Linda persson

Hej!

Vill bara skicka er stt stort lycka till med förlossningen (allt kommer att gå bra). / Linda

2011-05-31 @ 08:14:35
Postat av: Lola

Spännande värre! :-D

Tror förresten att din syrra var på samma kort som mina barns kusin som oxå tar studenten i morron. :-)

2011-05-31 @ 12:42:30
Postat av: josefine

Säljes: Sommarens snyggaste solglasögon, Ray Ban wayfarer!! Riktigt vrakpris, 500 kronor (nypris 1299:-!!) Passa på, först till kvarn. http://bloppisjosse.blogg.se/2011/may/saljes-ray-ban-wayfarer2140-tortoise.html

2011-05-31 @ 13:14:35
URL: http://bloppisjosse.blogg.se/
Postat av: Platin

Var med och tävla i dagens blogg hos mig

Klicka här: http://platins.se/2011/may/dagens-blogg-1.html#comment

2011-05-31 @ 14:02:32
URL: http://platins.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0