Det närmar sej...

.. med stormsteg, dessutom =)

Vet inte om jag ska skratta eller gråta..? Ska bli jätte roligt att få träffa lillan i magen, men jag har sådan dödsångest. Har fått för mej att det kommer att bli något fel och jag dör på op bordet. Knall och fall!

Jaja, innan det är dags så kommer vi hinna med en del. Idag kommer Emma och Martitha hit, så jag och barnen har bakat muffins som vi tänkt att dekorera snart.
Imorgon kommer farfar, Elenor, Marianne och Gunnar hit och uppvaktar Alfons i förskott.

I Veckan ska jag dejta carro, (och köpa spjälsäng av henne) jag ska även på 5 årskontroll med Alfons, barnmorskebesök samt föräldragrupp (sista träffen för min del=), på Fredag bli Alfons 5 år och då tror jag att vi åker på Djungelhuset. På Lördag släkt kalas och Söndag barnkalas i Busladan.
Om jag glömt att bjuda någon så är det bara att komma till busladan kl:14-16 på Söndag alltså!!

På Måndag går Mogge på F-ledighet så då är familjen ledig!!

ja sen är det dags =)


Vart dessa 2 ska vara unbdertiden vet vi ej.. men det lär lösa sej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0