bilens dag!

Idag har farmor och Ricky vart här och passat barnen medans jag och Mogge vart på bilens dag i stan.
Vi började på Berners där jag fastnade för en bil. Mogge ville ha en snygg medans jag vill ha en praktisk. För vidare på varenda bilaffär i stan. Ingen fastnade för någon särskilld så vi åkte tillbaka till Berners. Mogge suktade efter nya Passater medans jag inte kunde släppa tanken på "farmor anka bilen" (som Mogge kallar den)

Gissa vilken vi köpte??

Jo just det, "farmor Anka bilen"... Mogge tyckte alltså inte att den var sååå dum efter att ha provkört den :)

Tyvärr får vi inte hämta den först på Måndag, men den som väntar på något gott...


Efter vi shoppat bil åkte vi hem och hämtade barnen och for vidare till Joel, där vi vart bjudna på tårta och god mat! TACK!!!

Nu badar barnen för fulla muggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0