Så mycket fint!

Ebba har fått så mycket fint i pressent. Önskar att jag var så ambitiös att jag knäpppt kort på allt, meeen icke!!

Ska försöka att sammanfatta här vad hon fått tills jag köpt en sån där bok.

Evy: byxa, tröja, pyamas
Emilia: bitgrej, nalle med speldosa, klädpaket och klänning + leggings
Liza: giraffkläder
Gammelfarfar och gammelgörel: 2 bodysar
Jobbet: spjälsängsskydd, sängkläder och 4 tröjor
Moffa och Mona: byxa, tröja och bodysuit
Mats och Marlene: 2 byxor, 3 bodysar, huvtröja och bit grej
Petra: prinsessklänning
Faster med familj: 2 bodys oh en byxa
farfar och elenor: 2 bodys, 2 byxor och pengar
Marianne och Gunnar: strumpor, 2 par byxor och pengar
Emma med familj: barnvagns skylt, body och 2 par byxor

Väldigt osäker om jag fått med allt, men som ni märker går det ingen nöd på Ebba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0