Livet på BB

1/6-11 klockan 14.04 föddes våran minsting (som fortfarnde inte har något namn) 50 cm och 3700g. Lite men svart hår och fruktansvärt vacker!!




Igår efter att bedövningen släppt var jag mör, hade ont som fan och kunde inte resa mej upp ur sängen. Imorse plockade dom bort katetern, så jag kunde kissa på vanligt vis och duscha.. HALLELUJA! Så nu "springer" jag ju nästan omkring här på BB. Ont har jag, men jag är ju rörlig iallafall :)

Antar att jag stannar tills imorgon kväll eller Lördag någon gång..

Nr3 sover iallafall bra, inatt sov hon 7 timmar i sträck, så det hoppas vi håller i sej *ta i trä*


Kommentarer
Postat av: Marleen

Stort grattiz fråä- mig och Ooiliver som gärna hjälpertil att skriva meddelandet :)

2011-06-02 @ 14:58:13
Postat av: Linda persson

Stort grattis till er.

/ Linda och Linus

2011-06-03 @ 09:06:09
Postat av: Camilla E

Stort grattis!!! lite avis=)=)=)

2011-06-03 @ 19:06:05
Postat av: Cemo

Vad roligt att det gick så bra!

Det var ett helvete de första två dagarna, men sen släppte allting för mig. Tio dagar efter snittet låg jag på alla fyra och skurade köksgolvet och nu glömmer jag bort att det finns där. Snittet alltså!

2011-06-06 @ 20:56:59
URL: http://cemos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0