karaktär!

Ja jag är lite imponerad av min egna karaktär faktiskt!
När Ebba var 6 dagar gamma bestämde jag mej för att mer eller mindre sluta med onyttigheter. Inget bröd, inget godis, inga kakor och en normal stor portion mat vid varje måltid.. Och det går BRA! jag är knappt sugen på alla frestelser heller, än så länge...
Jag ser visserligen fortfarande gravid ut och har måååånga (MÅNGA!!!) kilon kvar innan jag är nöjd.. (skit många kilon verkligen)
Men detta kommer att ta tid och det är jag fullt medveten om. Jag kan ju inte direkt börja hårdträna nu heller med såret på magen. Vet inte ens när jag kan börja med det efter snittet? men att äta sunt känns som en bra början :)



Några bilder:









Härligt med hjälpsamma syskon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0