kan man bli bakis av enbart ångorna?

Satan, idag är jag trött! Jag var nykter igår, men är bakis idag..? Mycket märkligt!

Gårdagen var himla trevlig på alla sätt och vis! Vi befann os på "anner sia" hemma hos min farbror (med familj) tror att vi var 18 stycken samman lagt och vi hade knyt kalas. Massa mat och goda tårtor och det som de flesta drack såg himelens gott ut. Själv drack jag cola.








Oliver hälsar på sitt yngsta kusinbarn:)


Jag var nykter.. det var dock inte min far :D


vad hände här Marlene? Du ser lite rädd ut och farmor ser arg ut..


Liza och Johan kikade in en snabbis


Ett eget bord till de små söta!


Alfons och...ehhh moster..


Själv vart jag dekorerad och tillsagd att jag var midsommar stången



Äh nu ska jag ta en sväng på crosstrainer! Inser att jag behöver det efter att ha sett kropps bilder på mej själv :(

Kommentarer
Postat av: Marleen

Jag var också nykter, men gud vilken seg dag det varit idag... för mig... Mats har varit precis som vanligt...



Tror att farmor skäller ut mig för att vi är här alldeles för kort stund. 354 dagar om året, då skulle hon vart nöjd ;)



Mogge är söt på sista bilden...:):):)



Tack så jättemycket för lånet av Ebba... Oliver gillade henne verkligen, när hon låg i bilbarnstolen!!



Kram

2011-06-25 @ 22:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0