jag trodde det skulle ta tid!

Jag hade ganska svårt att ta till mej Kelly som MITT barn. Hon var mest någon som plötsligt bara fanns här hos oss, typ som en katt..?
Anledningen till det kan ev ha vart att hon kom alldeles för tätt inpå Alfons, jag vet inte..

Jag vet att jag för några veckor sedan skrev att jag var rädd om jag skulle kunna ta till mej nr3 och hur det skulle gå till att älska henne på samma vilkorslösa sätt som de andra två..

INGA PROBLEM!!!

Ungen är helt fantastisk och man kan inte annat än älska henne från dag 1. Ebba, vilken tjej!









Men så har hon helt fantastiska syskon också!!




Kommentarer
Postat av: Marleen

Tre helt underbara små troll :):):)

2011-06-07 @ 23:15:37
Postat av: Nettan

Stort grattis!!!



Sicken sötnos, hon ser ut att vara vääääldigt lik Kelly :)



kram på er

2011-06-09 @ 06:46:28
URL: http://elsaanette.blogspot.com
Postat av: Nettan

Stort grattis!!!



Sicken sötnos, hon ser ut att vara vääääldigt lik Kelly :)



kram på er

2011-06-09 @ 06:46:37
URL: http://elsaanette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0