börjar kunna detta med att sova på dagen

Jag tror jag börjat fatta dett amed att sova när man är trött, inte bara sova på natten för att "det ska vara så".

Igår kväll däckade jag med Ebba i soffan, sittandes med  henne i famnen mellan 19-21. Idag somnade vi i soffan efter att ha lämnat de stora på förskolan. Känner mej som en betydligt mycket bättre förälder efter att ha sovit vid behov :)

Annars idag slängde jag ihop en köttfärspaj som vi åkte till Oviken med och bjöd Evy på.

Imorgon väntas en städdag, så jag hoppas nästana tt det är lika tråkigt väder imorgon, som det vart idag.. fast jag vill ju ha sol också iofs..

jaja, städas skall det i vilket fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0