4 årig tjej skänkes!

Idag är kelly verkligen extra billig! "Bajs mamma", "dumma mamma", "dumma Alfons", "bajs Alfons", slåss, sparkas och retas.. mer eller mindre hela dagen!
Nu sitter båda de stora i soffan och är helt utslagan efter allt bråk, Ebba sover i bilstolen på köksbordet och jag har städat.

Imorgon åker kelly till farmor för en övernattning, vilket jag tror både Alfons och Kelly behöver- vara i från varandra!
Under sommaren har de slagit ihop deras avdelningar på förskolan också, så jag förstår om de är less på varandra.. men jag orkar inte med det!

Här om veckan var familjen till Önsjön, då var barnen tack o lov glada och nöjda =)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0