men satan!

Ja herre gud, fan och hans moster osv...

Kelly är ett monster!! Ett riktigt prakt monster dessutom..

Hon arg hela dagarna, alla är dumma och hon lyssnar inte på något.. alls!
Hon skriker, hon morrar och till och med slåss..

Vad det driver mej till??

VANSINNE!!

Jag vet i sanningens namn inte riktigt vad vi ska göra åt henne för tillfället..? Tips, råd? Någon?

Jag antar (och framför allt hoppas) att detta är en trots och en reaktion påcatt hon blivit storasyster och att det går över snart.. Om inte annat så går det väl över lagom tills flytt hemifrån. Som förmodligen kommer bli tidigare än planerat om det inte ger med sej innan dess!!



Låt er inte luras ev hennes vackra yttre.. bakom det.. ett monster ;)

Som tur är älskar jag detta monster iallafall!

Kommentarer
Postat av: Marleen

Jag hoppas att den sidan kommer ifrån Mogges släkt... för sötheten har hon från mamma ;)



Har nog inga bra tips :(

Flera liter Redbull (till dig) :):):)



Hur gick det med "R" som trillade ner för trappan?

2011-07-07 @ 23:28:36
Postat av: Susanne

Små barn - små bekymmer... Det är bara att stå ut. Se det som uppvärmning till hon kommer in i puberteten... Pussa på dina änglar från mig!

2011-07-08 @ 08:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0