KELLY 4 år!

Igår fyllde Kelly äntligen 4 år.. Hon har tjatat om denna 4 års dag i flera nu, men igår var det äntligen dagen D.

Igår morse skulle jag precis gå in för att vecka henne med presenter och "Ja må hon leva" när jag möter henne i dörren till hennes rum.

Jag: "Grattis gumman, idag fyller du äääntligen 4 år. HURRA!!"
Kelly: (Med en butter stämma) "det är bara jobbigt att fylla år! Man måste gå fram och tillbaka, fram och tillbaka hela tiden"
och sen går hon på toan..

Antar att hon hade drömt något, men det var inte riktigt det bemötande jag hade väntat mej :)

Hon fick iallafall några presenter av oss på morgonen innan dagis.



Efter att hon bjudit alla på förskolan på glass och chokladbollar hämtade vi hem födelsedags barnet och hennes bror för mer present öppning.







Sen stod bad på shemat =)

På eftermidagen/kvällen kom gammelmomma, Evy, Therese, Engla och Carro hit för att uppvakta tösen. Fina presenter av alla och en present är hon på nu - en ÖVERASKNINGS DAG med faster och Engla. Alfons fick också en sån när han fyllde år av dom, så den är mina barn alltså på just nu. Själv har jag ingen aning om vad det är och jag är riktigt nyfiken måste jag erkänna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0